..


pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets

Saturday, November 12, 2011

eurww ~~



peh.. tak sangke tahun ni aku habis kan masa persekolahan kat BANDAR PUTRA SECONDARYSCHOOL... mmm,, aku macamtak sedar jek aku ni kat mane ..PIYA ! SLAP MY CHEEK PLEASE ! bagi aku sedar.. huaahahahaha.. err..kau(piya) kat mane haa sekarang ??!! pergi yong peng buat ape ?!! balik benut? ehh.. hee~~  ...  apepun kenangan kat bandar putra nice jugak.. maklum lah ada org yg tersayang kaan// ^^... waah~~ semakin dekat ar gan dia ..:* :*..taon depan pe citer tah agaknye.. hmm~~  ,,

1 comment:

  1. HAha.. Meh sini Ak slap cheek ko lelaju.. Bia ko sedar.. huhu.. Aku da selamat sampai at kampung atok ak.. Hee~ sayunk atok :D.. Ak sggh Yong Peng g makan larh.. Lapo. :( ,. hhehe,, p kan at kedai makan yang ak g tadi, ad org ney mkew dye sejibik cam Apam.. Hehe, Ensem la gak,. P Apam ag ensem kot,. Lantak la.. Eeh.. ko ingat ta spe Apam to? Law x ingat, ko ingat r sdri, mlaz ak na cter pjg2..
    Huhu.. Untung r kan dapat pindah.. haha ,lantak r,. :D.. Btw, ak hope ko eppy La nan org tesayang ko to.. Haha.. eppy2 gak taon dpan Na spm..

    ReplyDelete